lørdag 2. januar 2010

Tid for ettertanke!

Nå har viltet fred så jeg ser tilbake på jakthøsten 2009. For min egen del var det et magert år med tanke på at jeg ikke fikk skutt elg for første gang på mange år. Første jaktuka var preget av godt hundearbeid av løshunden Arto,og barfrosten gjorde att skuddsjangsene uteble for min del . Vi fikk skutt to elger for han
i ganglos i løpet av uka,og tatt i betrakning at Arto loset så og si hele dagen hver dag var dette i underkant jaktmessig. Kvota fikk vi alikavel i år også.men måtte jakte mye for å klare det. Det som sitter igjen på det posetive er det den gode stemningen i laget ,og at arto er blitt så god jakthund med 2 jaktpremieringer på
tampen av sesongen.

Her er noen bilder fra høstens jakt og av lagets gode løshund Arto.








Nyttårshilsen fra Stig

1 kommentar:

  1. Arto er den eneste elghunden jeg vet om som har egen bil!! :)

    SvarSlett